جهت اتصال فضاهای میزبانی ایجاد شده در سرویس های پروسی هاست به یک دامنه لازم است آی پی سرویس را روی دامنه خود تنظیم نمایید. برای دامنه های بین المللی ثبت شده در پروسی هاست یا دامنه های بین المللی انتقال داده شده به پنل پروسی هاست، این کار به سادگی توسط پنل اختصاصی پروسی هاست قابل انجام می باشد که در ادامه شیوه ی این کار را خدمت شما توضیح خواهیم داد.

۱- وارد پنل کاربری خود در پروسی هاست شوید.
۲- از طریق منو روی دامنه ها کلیک کنید.
۳- روی آیکون سمت چپ مربوط به دامنه مورد نظر کلیک کنید. توجه داشته باشید که دامنه مورد نظر باید فعال باشد.

در صفحه ظاهر شده باید ابتدا دو نیم سرور از دامنه خود با نام دلخواه بسازید و آی پی سرویس مورد نظر خود را به عنوان آی پی هر دو نیم سرور تنظیم نمایید. بنابراین باید:

۴- در فیلد نیم سرور اختصاصی یک نام دلخواه (برای مثال ns1) درج کنید.
۵- در فیلد آدرس آی پی سرور، آدرس آی پی سرویس مورد نظر خود را درج کنید.

مراحل ۴ و ۵ را دو بار تکرار کنید و دو نیم سرور اختصاصی با نام های دلخواه و متفاوت (برای مثال ns1 و ns2) بسازید. در انتها روی دکمه ساخت نیم سرور اختصاصی کلیک کنید. اگر قبلا نیم سرور درج شده را ساخته اید با کلیک بر روی دکمه ویرایش نیم سرور اختصاصی آدرس آی پی آن را ویرایش کنید.

حال باید نیم سرور های جدید یا نیم سرور های ویرایش شده را به عنوان نیم سرور اصلی دامنه تنظیم فرمایید. برای مثال اگر آدرس دامنه مورد نظر شما mydomain.com باشد و نیم سرور های جدید ns1 و ns2 باشند، بنابراین:

۶- در فیلد های نیم سرور اول و نیم سرور دوم به ترتیب باید آدرس های زیر درج شوند:

ns1.mydomain.com
ns2.mydomain.com

در انتها روی دکمه تنظیم نیم سرور کلیک نمایید. کار تمام است و بعد از چند دقیقه سرویس شما با دامنه مورد نظر قابل دسترسی خواهد بود.

در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با پشتیبانی سرویس موردنظر در ارتباط باشید.